
Πρόεδρος της ΓΣΕΕ ξανά ο Γιάννης Παναγόπουλος
Πρόεδρος της ΓΣΕΕ είναι για μια ακόμα θητεία ο Γιάννης Παναγόπουλος, όπως ανακοινώθηκε μετά τη συνεδρίαση της νέας διοίκησης της Συνομοσπονδίας. Αναλυτικά η ανακοίνωση: Συνεδρίασε σήμερα, Τρίτη, 5 Μαΐου 2026, η Διοίκηση της ΓΣΕΕ, η οποία προέκυψε από τις εκλογές του 39ου Συνεδρίου της και συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:






















