ΕλλάδαNewsbeast28 Μαΐ 2026, 06:29 π.μ.
Καταγγελία εργαζομένων για έξαρση γαστρεντερίδας στο «Αττικόν»

Έξαρση γαστρεντερίτιδας έχει σημειωθεί στο νοσοκομείο Αττικόν με κρούσματα να καταγράφονται σε πάνω από 25 υγειονομικούς, δεκάδες ασθενείς και συνοδούς, όπως καταγγέλουν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου. Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα το Σωματείο Εργαζομένων του Π.Γ.Ν. «Αττικόν» εκφράζει την έντονη ανησυχία του για
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή