ΕλλάδαNewsbeast17 Μαΐ 2026, 08:16 μ.μ.
Θεσσαλονίκη: Καταγγελία για βία από νοσηλευτή σε 16χρονο σε παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου

Νοσηλευτής καταγγέλθηκε ότι άσκησε βία σε βάρος 16χρονου κατά τη διαδικασία σωματικού ελέγχου ενόψει της εισαγωγής του σε νοσηλευτικό ίδρυμα. Σύμφωνα με την καταγγελία που έκανε η μητέρα του ανήλικου, το περιστατικό συνέβη στην παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης. Η καταγγέλλουσα έκανε μήνυση, αναφέρον
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή