ΕλλάδαNewsIT15 Μαΐ 2026, 10:13 μ.μ.
Συνεχίζεται η κατάληψη στον γερανό του εργοταξίου του Μετρό στην Αλεξάνδρας, βίντεο

Πάνω στον γερανό του εργοταξίου του Μετρό, στη συμβολή της Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη, θα παραμείνουν όλη τη νύχτα οι διαδηλωτές που προχώρησαν στην κατάληψη από ... To άρθρο Συνεχίζεται η κατάληψη στον γερανό του...
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή