ΕλλάδαNewsbeast03 Μαΐ 2026, 10:52 μ.μ.
Survivor: Η Μαντίσα και πάλι στον τάκο

Στη γνώριμη διαδικασία της… ψηφοφορίας στο Survivor βρέθηκε για μια ακόμα φορά, το βράδυ της Κυριακής, η κόκκινη ομάδα όπως παρακολουθήσαμε στο νέο επεισόδιο του ριάλιτι του ΣΚΑΪ. Εκεί δηλαδή όπου ένας ένας οι παίκτες θα έπρεπε να ρίξουν “μαύρο” σε εκείνον ή εκείνην που θεωρούν τον πλέον αδύναμο κρίκο στη δεδομένη χρον
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή