ΕλλάδαNewsbeast21 Μαΐ 2026, 05:29 π.μ.
Οργή γονέων για την απέλαση βρεφονηπιοκόμου που κακοποίησε μωρά: Εξέτισε μόλις 14 μήνες από την οκταετή ποινή της

Οι εξοργισμένοι γονείς μωρών που κακοποιήθηκαν από εργαζόμενη σε βρεφονηπιακό σταθμό επέκριναν έντονα την απόφαση να απελαθεί πίσω στην Πολωνία, αφού εξέτισε μόλις το 15% της οκταετούς ποινής της. Η 23χρονη Ροξάνα Λέτσκα πραγματοποίησε μια εκστρατεία «σαδιστικής κακοποίησης», κατά την οποία γρονθοκόπησε, κλώτσησε και χ
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή