ΕλλάδαNewsbeast01 Μαΐ 2026, 02:17 μ.μ.
Ομαλοποιήθηκε η κίνηση στα εθνικά οδικά δίκτυα – Συνεχίζεται η έξοδος των εκδρομέων

Όπου φύγει – φύγει οι εκδρομείς της Πρωτομαγιάς. Μετά την πρωινή ταλαιπωρία, κανονικά και χωρίς προβλήματα διεξάγεται, σύμφωνα με την Τροχαία, η κίνηση των οχημάτων στις εθνικές οδούς, καθώς έφυγε από την Αττική το μεγαλύτερο μέρος των εκδρομέων του τριημέρου της Πρωτομαγιάς. Ειδικότερα, μετά την έξοδο των εκδρομέων τη
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή