ΕλλάδαNewsbeast25 Μαΐ 2026, 06:19 π.μ.
Οικονόμου: «Εδώ είμαστε με το 4ο αστεράκι ραμμένο» – Παυλόπουλος: «Εμείς έχουμε 7… και το στάδιο σας δώσαμε»

Ενθουσιασμένος ήταν ο Δημήτρης Οικονόμου στο ξεκίνημα της εκπομπής του στον ΣΚΑΪ για τη νίκη του Ολυμπιακού στο Final 4. «Εδώ είμαστε με το 4ο αστεράκι ραμμένο πια από σήμερα κύριε συνάδελφε. Με γραβάτα τραμπική. Λέω θα βάλω αυτή σήμερα. Τούμπανο έτσι; Και θα κάτσω και με ανοιχτό σακάκι σήμερα», είπε, απευθυνόμενος προ
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή