ΕλλάδαNewsbeast05 Ιουν 2026, 06:24 π.μ.
Ο Τραμπ αποδεσμεύει 700 εκατ. δολάρια για τη βιομηχανία άνθρακα, η αντιπολίτευση των Δημοκρατικών αντιδρά

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε χθες Πέμπτη 4/6 επένδυση 700 εκατομμυρίων δολαρίων στη βιομηχανία του άνθρακα, με στόχο όπως τόνισε να παραμείνουν σε λειτουργία ορυχεία και για να ανεγερθούν δύο νέοι ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί οι οποίοι θα λειτουργούν με την καύση του συγκεκριμένου ορυκτού καυσίμου, προκαλ
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή