ΕλλάδαNewsbeast16 Μαΐ 2026, 08:50 μ.μ.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με Γκεοργκίεβα, Στουμπ, Λάμι στο Europe Gulf Forum

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα με τη Διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, τον Πρόεδρο της Φινλανδίας Αλεξάντερ Στουμπ και τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου Ντέιβιντ Λάμι, στο περιθώριο του Europe Gulf Forum, που φιλοξενείται στο Costa Navarino.
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή