ΕλλάδαΠρώτο Θέμα16 Μαΐ 2026, 01:20 μ.μ.
Νωρίτερα το κλείσιμο σε 4 σταθμούς της Γραμμής 2 του μετρό λόγω εργασιών από την Κυριακή

Η κίνηση των συρμών στη Γραμμή 2 κατά τις ώρες των εργασιών θα διεξάγεται μεταξύ των σταθμών «Ανθούπολη - 'Αγιος Αντώνιος» και «Ομόνοια - Ελληνικό»
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή