ElladaFeedΌλες οι ειδήσεις της Ελλάδας σε ένα μέρος.
ΕλλάδαNewsbeast17 Μαΐ 2026, 07:41 μ.μ.

Νίκολιτς: Ευχαριστώ τους πάντες στην ΑΕΚ, θα ανεβάσουμε τον πήχη για την επόμενη σεζόν

Η ΑΕΚ έκλεισε το φετινό πρωτάθλημα με το 1-1 κόντρα στον Ολυμπιακό και ο Μάρκο Νίκολιτς ήταν πιο χαμογελαστός από ποτέ, τονίζοντας πως ο πήχης θα ανέβει την επόμενη σεζόν. Οι «κιτρινόμαυροι» κατέκτησαν το 14ο πρωτάθλημα της ιστορίας τους και μετράνε 24 συνεχόμενα παιχνίδια χωρίς ήττα, με τον προπονητής τους να μοιράζει

Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.

Διάβασε το άρθρο στην πηγή