ElladaFeedΌλες οι ειδήσεις της Ελλάδας σε ένα μέρος.
ΕλλάδαNewsbeast13 Μαΐ 2026, 07:06 μ.μ.

Νίκολιτς: Δεχθήκαμε ένα αφελές γκολ, συγχαρητήρια στην ομάδα γιατί παίξαμε πάρα πολύ καλά

Η ΑΕΚ ήταν πολύ κοντά στο να νικήσει στην Τούμπα αλλά τελικά έμεινε στο 1-1 με τον ΠΑΟΚ, με τον Μάρκο Νίκολιτς να είναι ικανοποιημένος από την απόδοση αλλά όχι και από την αντίδραση στη φάση που ισοφάρισαν οι «ασπρόμαυροι». Τρεις μέρες μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος η Ένωση δεν παρουσιάστηκε… άδεια στην Τούμπα αλ

Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.

Διάβασε το άρθρο στην πηγή