ΕλλάδαNewsbeast16 Μαΐ 2026, 01:58 π.μ.
Νεκρός εργαζόμενος μετά από διαρροή χημικής ουσίας σε εργοστάσιο στη Νυρεμβέργη – Ακόμη 17 άτομα στο νοσοκομείο

Ένας εργαζόμενος έχασε τη ζωή του και ακόμη 17 άτομα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο έπειτα από διαρροή χημικής ουσίας σε εγκαταστάσεις εταιρείας στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας. Το περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής σε βιομηχανική περιοχή της πόλης, με τις τοπικές Αρχές και τις δυνάμεις έκτακτης ανάγκης να κιν
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή