ΕλλάδαNewsbeast10 Μαΐ 2026, 10:37 μ.μ.
Νέα έκρηξη σε ανθρακωρυχείο στην κεντρική Κολομβία – Τέσσερις εργαζόμενοι νεκροί

Τέσσερις εργαζόμενοι έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας έκρηξης σε ορυχείο άνθρακα στην κεντρική Κολομβία, περιοχή όπου παρόμοιο δυστύχημα στοίχισε τη ζωή σε εννιά ανθρώπους πριν από μια εβδομάδα, ανακοίνωσαν χθες Κυριακή οι τοπικές αρχές. «Οι τέσσερις εργαζόμενοι σε ορυχείο, που είχαν παγιδευτεί (…) στη Λας Κίντας, στη
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή