ΕλλάδαNewsbeast07 Μαΐ 2026, 11:44 π.μ.
Η Τράπεζα της Νορβηγίας είναι η πρώτη κεντρική τράπεζα της Ευρώπης που αυξάνει τα επιτόκια από την έναρξη του πολέμου στη Μέση Ανατολή

Η Τράπεζα της Νορβηγίας ανακοίνωσε την αύξηση κατά 0,25 της μονάδας του βασικού επιτοκίου στο 4,25% και έγινε η πρώτη κεντρική τράπεζα στην Ευρώπη που συσφίγγει τη νομισματική της πολιτική από την έναρξη του πολέμου στη Μέση Ανατολή. «Η αύξηση των τιμών είναι υπερβολικά υψηλή και βρίσκεται πάνω από τον στόχο εδώ και πο
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή