ΕλλάδαNewsbeast04 Μαΐ 2026, 05:57 π.μ.
Η Μαρία Λουίζα Βούρου έκανε το πρώτο της μπάνιο στη θάλασσα: «Τόλμησε κανείς άλλος;»

Μπορεί να χιόνισε στην Πάρνηθα και ο Μάιος να μην μπήκε με τον πιο καλοκαιρινό καιρό, ωστόσο αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο για τη Μαρία Λουίζα Βούρου. Όπως φαίνεται σε βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram το απόγευμα της Κυριακής, αποφάσισε να κάνει το πρώτο της μπάνιο στη θάλασσα για το 2026. Φορώντας ένα κίτρινο μπικίνι, μ
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή