ΕλλάδαNewsbeast15 Μαΐ 2026, 10:26 μ.μ.
Η Ιταλία αναπτύσσει πλοία αποναρκοθέτησης στα Στενά του Ορμούζ

Το υπουργείο Άμυνας της Ιταλίας ανακοίνωσε ότι το βράδυ της Παρασκευής δύο ναρκαλιευτικά του Πολεμικού Ναυτικού απέπλευσαν από το λιμάνι της Αουγκούστα στη Σικελία. Πρόκειται για τα πλοία «Κροτόνε» και «Ρίμινι». Πρώτος προορισμός τους είναι το Τζιμπουτί και στόχος του Ιταλού υπουργού Άμυνας, Γκουίντο Κροζέτο, είναι να
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή