ΕλλάδαNewsbeast18 Μαΐ 2026, 09:56 π.μ.
Γκριεζμάν: Απολογήθηκε δακρυσμένος προς τους φιλάθλους της Ατλέτικο για την περίοδο που πήγε στη Μπαρτσελόνα

Στο τελευταίο του παιχνίδι στο «Μετροπολιτάνο» ο Αντουάν Γκριεζμάν δάκρυσε και απολογήθηκε στους φίλους της Ατλέτικο για τη μετακίνησή του στην Μπαρτσελόνα το 2023. Ο Αντουάν Γκριεζμάν αγωνίστηκε για τελευταία φορά στο… σπίτι του, καθώς αποχωρεί στο φινάλε της σεζόν με προορισμό το MLS και τον σύλλογο του Ορλάντο Σίτι.
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή