ElladaFeedΌλες οι ειδήσεις της Ελλάδας σε ένα μέρος.
ΕλλάδαNewsbeast02 Ιουν 2026, 06:44 π.μ.

Εκτός λειτουργίας τέσσερις σταθμοί του ΗΣΑΠ

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) διεξάγεται στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης. Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, εκτός λειτουργίας είναι προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς (Γραμμή 1).

Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.

Διάβασε το άρθρο στην πηγή