ΕλλάδαΠρώτο Θέμα15 Μαΐ 2026, 03:16 μ.μ.
Δίκη για τον βιασμό 19χρονης στο ΑΤ Ομόνοιας: «Ήταν συναινετικό, μας είπε ότι της αρέσουν οι ένστολοι» υποστήριξαν οι αστυνομικοί

Οι δύο πρώτοι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν το αδίκημα του βιασμού και έκαναν λόγο για «λάθος» και «επιπολαιότητα» - Τι υποστήριξε ο επιμελητής τους, οι δικαιολογίες για την καταγραφή όσων έγιναν στα αποδυτήρια, ο ισχυρισμός...
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή