ΕλλάδαNewsbeast18 Μαΐ 2026, 06:12 π.μ.
Δελφίνι βρέθηκε πεταμένο δίπλα σε κάδο σκουπιδιών στην Επανομή Θεσσαλονίκης

Νεκρό δίπλα σε κάδο σκουπιδιών στην Επανομή Θεσσαλονίκης βρέθηκε ένα δελφίνι. Το ζώο, το οποίο ήταν σε προχωρημένη σήψη, πιθανότατα ξεβράστηκε στη θάλασσα και κάποιοι, χωρίς να ενημερώσουν τις αρμόδιες αρχές, το πέταξαν στα σκουπίδια. Λόγω της κατάστασής του, όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας 18/5 η εκπομπή του Mega «
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή