ΕλλάδαNewsIT30 Μαΐ 2026, 04:49 π.μ.
Αυξάνονται στα 100 ευρώ από σήμερα τα πρόστιμα στα ΜΜΜ για τους επιβάτες που δεν έχουν εισιτήριο

Τα νέα πρόστιμα για μετακίνηση χωρίς εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τίθενται σε ισχύ από σήμερα (30.05.2026) με στόχο τη μείωση ... To άρθρο Αυξάνονται στα 100 ευρώ από σήμερα τα πρόστιμα στα ΜΜΜ για τους επιβάτες που δεν έχουν εισιτήριο δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή