ΕλλάδαNewsbeast06 Μαΐ 2026, 05:07 π.μ.
Αύριο η υπογραφή της Β’ φάσης του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» για την ανακαίνιση σχολικών μονάδων

Επισκευές και βελτιώσεις σε πάνω από διακόσια σχολεία σε όλη την Ελλάδα περιλαμβάνει η δεύτερη φάση του Προγράμματος Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου». Η υπογραφή της δεύτερης φάσης του προγράμματος αναμένεται να ανακοινωθεί και να υπογραφεί, την Πέμπτη, 7 Μαΐου, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών από
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή