ΕλλάδαNewsbeast07 Μαΐ 2026, 07:26 μ.μ.
Ακόμη μια Αμερικανίδα αποθεώνει το ΕΣΥ – «Στο γιατρό δεν φοβάμαι ότι θα χρεοκοπήσω»

Ακόμη μια Αμερικανίδα αποθέωσε το ΕΣΥ, αναφέροντας ότι είναι αρκετά φθηνότερο από το αμερικανικό. Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, αναπαρήγαγε στην πλατφόρμα Χ το βίντεο της Αμερικανίδας, η οποία συστήθηκε ως Κλάρα και δήλωσε ότι ζει στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς εργάζεται ως ψηφιακός νομάς. Η Αμερικα
Το ElladaFeed εμφανίζει μόνο μεταδεδομένα και περίληψη. Για την πλήρη ανάγνωση συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διάβασε το άρθρο στην πηγή