
Ο Τραμπ αποδεσμεύει 700 εκατ. δολάρια για τη βιομηχανία άνθρακα, η αντιπολίτευση των Δημοκρατικών αντιδρά
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε χθες Πέμπτη 4/6 επένδυση 700 εκατομμυρίων δολαρίων στη βιομηχανία του άνθρακα, με στόχο όπως τόνισε να παραμείνουν σε λειτουργία ορυχεία και για να ανεγερθούν δύο νέοι ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί οι οποίοι θα λειτουργούν με την καύση του συγκεκριμένου ορυκτού καυσίμου, προκαλ






















